Sådan handler du hos os
For at foretage et køb på sliplet.dk skal du igennem 5 trin.
-
Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
-
Indtast dine personlige oplysninger
-
Vælg forsendelses/betalingsmåde
-
Godkend vores forretningsbetingelser
-
Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
Hos Sliplet kan du betale online ved brug af Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, JCB eller ved bankoverførsel.
Alle transaktioner gennemføres via krypteret linje direkte til PBS/Nets.
Kan vi betale via EAN fakturering?
Vi sender elektronisk faktura til alle offentlige virksomheder og institutioner. Klik her for vejledning.
Hvornår bliver betalingen hævet på min konto?
Betalingen hæves samme dag bestillingen afsendes fra vores lager.
Hvis en eller flere varer er udsolgt og bestillingen derfor først sendes senere vil betalingen ikke blive hævet før bestillingen afsendes fra os.
Kan jeg betale via bankoverførsel?
Ja, du kan godt betale via bankoverførsel. Dette vælges blot som betalingsmetode i kassen. Når vi har registreret din betaling, afsendes din bestilling. Bemærk venligst at der kan gå op til 3 bankdage før din betaling kan ses på vores konto.
Hvorfor bliver mit betalingskort afvist?
Den mest almindelige grund er indtastningsfejl. Kontroller venligst at du har indtastet de rigtige cifre på forsiden af kortet, udløbsmåned/år samt kontrolcifrene på bagsiden af kortet.
Alle cifre indtastes uden mellemrum.
Hvis du anvender Visa Electron eller MasterCard Debet kan fejlen skyldes at der ikke er dækning på kortet. Disse kort kan ikke overtrækkes, så i tilfælde af manglende dækning, vil kortet blive afvist.
Er de viste priser inkl. moms?
Ja, alle priser er inkl. 25 % dansk moms. Prisen i parentes er uden moms.
Er det sikkert at betale online?
Ja, alle indtastede informationer sendes krypteret direkte til PBS/Nets.
Sliplet har ikke mulighed for at gemme kreditkortoplysninger.
Alle transaktioner krypteres efter SSL protokollen, med 128 bit kryptering.
Hvornår skal jeg senest bestille for at få den afsendt samme dag?
Hvis alle varer i bestillingen er på lager og bestilles der inden kl. 14.30 mandag til torsdag og fredag inden kl. 13.30. Så afsendes bestillingen så vidt muligt samme dag.
Hvordan ser jeg om varen er på lager?
Som udgangspunkt er alle varer på hjemmesiden lagervarer.
Selvom vi så vidt muligt forsøger at holde siden opdateret, med restordre og lignende, kan det selvfølgelig ske at en vare bliver udsolgt. Sker det, kan vi som regel stadig afsende varen indenfor ganske få dage, da vores leverandører, normalt leverer fra dag til dag. Kan vi ikke afsende varen indenfor 4-5 dage, vil du modtage en mail med et forventet afsendelses tidspunkt. Ønsker du herefter ikke at afvente en levering, annullerer vi selvfølgelig bestillingen.
Kan jeg ændre en bestilling jeg har foretaget?
Hvis bestillingen ikke er afsendt endnu, kan vi ændre leveringsadressen.
Hvis du ønsker at ændre bestillingens indhold eller leveringsadresse bedes du kontakte os telefonisk hurtigst muligt.
Hvordan ser jeg om der er mængderabat på en vare?
Hvis der er mængderabat på en vare, vil dette kunne ses under prisen, Står der intet under prisen, er der ikke mængderabat på den pågældende vare.
Ønsker du en større mængde, er du naturligvis velkommen til at kontakte os.
BEMÆRK venligst at flere af vores støvsugerposer kan bestilles med 2+1 U/B eller 3+1 U/B. Ønskes et af disse tilbud, skal denne variant vælges når der bestilles. Pakken U/B medsendes ikke automatisk hvis man bestiller henholdsvis 2 pk. eller 3 pk.
Kan jeg få leveret i udlandet?
Vi levere til adresser i Danmark, Færøerne, Sverige og Tyskland.
Hvem kan handle hos jer?
Vi handler med både private, erhvervskunder samt offentlige virksomheder, institutioner og myndigheder.
Hvorfor bliver varerne ikke lagt i indkøbskurven?
Det er nødvendigt at aktivere cookies i din browser. En cookie tillader hjemmesiden, midlertidigt, at gemme oplysninger om hvilke varer der er i kurven.
Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse pr. e-mail?
Det sker at vores bestillinsbekræftelse, bliver opfattet som SPAM, og derfor ender i SPAM boksen/uønsket mail. Det kan dog også skyldes en fejl i indtastningen af din mailadresse (f.eks. gmail.dk i stedet for gmail.com).
Er den ikke i din SPAM boks, bedes du kontakte os, så vi kan se om bestillingen er gennemført korrekt.
Jeg har ikke fået min forsendelse?
Når vi afsender din bestilling, sender vi dig en mail, så du ved at den er på vej.
Har du fået mailen, men modtager ikke pakken, eller en besked fra GLS, inden for 3 dage bedes du kontakte os.
Du bedes for en god ordens skyld sikre dig at du har fået skrevet den korrekte adresse.
For at være sikker på at GLS afleverer forsendelsen, skal dit navn stå på postkassen. Gør den ikke det, vil forsendelsen, som regel komme retur til os.
Kan jeg få leveret på min arbejdsplads?
Ja. Du vælger blot "GLS til virksomhed eller arbejdsplads"
Husk at skrive virksomhedens navn først samt dit eget navn som attention person, da hovedparten af returforsendelser, skyldes at man kun har skrevet sit eget navn på, som modtager.
Hvem leverer min forsendelse?
Hovedparten af alle forsendelser sker med GLS.
Hvad dækker den "forsendelse" der står på min faktura over?
Forsendelsen er de omkostninger vi har ved at sende dig din bestilling og for at gøre det så billigt som muligt, for dig som kunde, sendes hovedparten som brev. Udgiften dækker derfor også over ødelagte og bortkomne forsendelser.
Vi har ikke regnet fragten ind i varens pris og kan derfor altid tilbyde dig vores bedste pris på varen.
Når nogen lover dig gratis fragt, så er fragten blot regnet ind i varens pris i stedet og hvis du så køber flere varer. Ja, så betaler du fragt lige så mange gange som du har varer.
Kan jeg afhente min bestilling hos jer?
Ønsker du denne service, skal du blot vælge afhentning som leveringsform, og derefter vil du, så snart ordren behandles, modtage en e-mail om hvornår varen er klar til afhentning.
Vi gør opmærksom på, at ordren faktureres og beløbet trækkes på din konto når din ordre er klarmeldt til afhentning.
Ordren vil kunne afhentes mandag-torsdag mellem 8.00-16.00 og fredag mellem 8.00-14.00
Du bedes holde dig opdateret med hensyn til eventuelle ændringer i afhentningstidspunkter via vores hjemmeside.
Hvad gør jeg når jeg vil sende en bestilling retur?
KLIK HER og se hvordan.
Hvornår modtager jeg pengene retur for det jeg har returneret?
Som udgangspunkt behandler vi returvarer hver dag. Det kan i nogle tilfælde tage 2-3 dage.
Hvis du har betalt med dankort/kreditkort vil beløbet så vidt muligt føres retur til kontoen, som betalingen er trukket fra.
Vi sender dig naturligvis en mail, når vi kreditere din ordre/tilbageføre pengene til din konto.
Den modtagne vare er beskadiget. Hvad gør jeg?
Send os venligst en mail hvori du oplyser hvad der er beskadiget og hvordan du tror det er sket.
Vedhæft gerne et billede af den beskadigede vare.
Vi vil herefter kunne vurdere skaden og sende dig en ny vare, refundere beløbet eller finde en anden løsning.
Den modtagne vare er defekt. Hvad gør jeg?
Send os venligst en mail hvori du oplyser hvori defekten ligger.
Vi vil så kunne vurdere defekten med det samme og sende dig en ny vare, refundere beløbet eller finde en anden løsning.
Hvad gør jeg hvis der mangler en eller flere varer i forsendelsen?
Send os venligst en mail hvori du oplyser hvad der mangler.
Vi vil så undersøge hvordan fejlen er sket og hurtigt kontakte dig med en løsning.
Hvad gør jeg hvis jeg har modtaget en forkert vare?
En vare skal ikke sendes retur, før du har kontrolleret med os, at der er sket en fejl. Du skal selv betale portoen tilbage til os og retur igen, hvis der ikke er sket fejl, eller hvis det have kunnet været løst uden at sende varen retur. Kontakt os derfor altid, hvis du mener at du har modtaget en forkert vare.
Er der tale om en fejl fra vores side, sender vi dig en GLS returlabel. Vi refundere af samme årsag ikke udlæg til returnering.
Faktura?