Generelle oplysninger:
SLIPLET ApS
Knud Bro Alle 7G
3660 Stenløse
CVR 34470030
sliplet@sliplet.dk
Når du laver en bestilling på sliplet.dk, modtager du en automatisk bestillingsbekræftelse.
Hvis bestillingsbekræftelsen, efterfølgende ikke er at finde i indbakken, kan den være i mappen med uønsket post/SPAM.
Da vi pt. oplever forlængede leveringstider fra vores leverandører, kan nogle bestillinger blive forsinket med 1-3 dage.
Vi oplever pt. at YouSee mails ikke kommer igennem. F.eks. @mail.dk, @youmail.dk, @oncable.dk. Brug eventuelt en alternativ mailadresse (Gmail, Hotmail).
Der er desværre ikke noget vi kan gøre ved det, da fejlen ligger hos YouSee.
---------------
Definitioner:
Aftalens parter
"Køber" anvendes om den fysiske person, som hovedsagelig handler uden for sit erhverv, og som ved afgivelse af en bestilling til Sliplet ApS afgiver et tilbud om køb og levering af bestemte varer.
"Sliplet ApS" anvendes i det følgende både om den fysiske eller juridiske person, som ved ordrebekræftelse accepterer Købers bestilling og sælger de bestilte varer, og om den hjemmeside hvorfra varer præsenteres og bestilles.
Produktinformation:
På Sliplet ApS oplyses varens væsentlige egenskaber. For yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til Sliplet ApS via sliplet@sliplet.dk
Da skærme gengiver farver forskelligt, ligesom selve indstillingen af farver og kontrasten også har indflydelse på hvordan farven gengives. Kan der være farveforskel på hvordan de viste billeder fremstår på skærmen og i virkeligheden.
I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted. Herunder specielt varer der er angivet som værende "bestillingsvare".
Priser:
Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingstidspunktet.
Alle angivne priser er inklusive 25% moms. Prisen i parentes er eksklusiv moms.
Bestilling:
Når du handler med sliplet.dk indgås aftaler på dansk.
Det er muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din bestillingsbekræftelse, skal du sende en mail til sliplet@sliplet.dk
BEMÆRK venligst at flere af vores støvsugerposer kan bestilles med 2+1 U/B eller 3+1 U/B. Ønskes et af disse tilbud, skal denne variant vælges når der bestilles. Pakken U/B medsendes ikke automatisk hvis man bestiller henholdsvis 2 pk. eller 3 pk.
De kontooplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til Nets i krypteret form (SSL) som det kun er dig og Nets der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig. Ved køb med betalingskort trækkes beløbet først fra din konto når varen afsendes fra Sliplet ApS.
Du betaler intet gebyr ved brug af betalingskort.
Betaler du med et internationalt betalingskort (F.eks. VISA, MasterCard, MasterCard Debet og Visa Elektron), reserveres beløbet med det samme.
Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil:
1) vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
2) indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.
Betaler du med Mobilepay reserveres beløbet på din konto, indtil betaling sker.
Vælger du at betale via bankoverførelse, bedes du påføre dit ordrenummer, da vi nemmere og hurtigere kan lokalisere din overførelse. Ved bankoverførsel sendes ordren først fra vores lager, når overførslen er synlig på vores konto. Bemærk venligst, at man ved bankoverførsel ikke er dækket af indsigelsesordningen.
Det er desværre ikke muligt at få sendt pr. efterkrav.
Faktura:
Af hensyn til miljøet, sender vi ikke længere fakturaen i papirform sammen med bestillingen, da du altid kan se dine tidligere køb & printe faktura (op til 5 år) via login på hjemmesiden.
Fleksibel betaling med ViaBill:
ViaBill rente- og gebyrfri betaling.
Det vil sige, at der er ingen omkostninger forbundet med køb op til kr. 2.000!
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den samme dato hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Læs mere her: www.viabill.com/kredit
Risikoen for varens undergang eller forringelse:
Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i Købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges, til Køber.
Reklamation:
Sliplet ApS yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra modtagelse på fabrikations- og materialefejl (mangler). Det betyder, at du, ved en berettiget reklamation, enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Fakturaen skal fremvises til Sliplet ApS i forbindelse med anvendelse af reklamationen.
Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal efter Køber har opdaget manglen, ske til Sliplet ApS inden rimelig tid. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Skulle det imidlertid vise sig at produktet ikke er dækket under reklamationsretten, eller at det ikke er fejlbehæftet, skal du selv betale for forsendelsen til os, samt retur til dig.
Der kan forekomme et testgebyr på 250 DKK pr. halve time inkl. moms, dog maks. 500 DKK inkl. moms, hvis det indsendte produkt testes fejlfrit ved Sliplet ApS, eller der ikke findes grund for at efterkomme reklamationskravet i øvrigt.
Visse producenter opkræver altid testgebyr, såfremt produktet ikke er fejlbehæftet i forhold til reklamationsretten. Dette gælder blandt andet Kenwood, Delonghi & Braun der opkræver mindst 400 DKK i gebyr.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Ansvarsfraskrivelse og garanti:
Sliplet ApS har gjort det nemt for dig at få relevant information på andre websites igennem links. Disse websites er uden for Sliplet ApS's kontrol. Vi kan derfor på ingen måde drages til ansvar for indholdet på disse sider med mindre det følger af dansk rets ufravigelige regler.
Oplysninger om de bestilte varer fra sådanne hjemmesider indgår ikke i beskrivelsen af de bestilte varer i aftalen mellem Køber og Sliplet ApS.
Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til Køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes Køber handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for Sliplet ApS's kontrol, fx krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende med mindre det følger af dansk rets ufravigelige regler.
Sliplet ApS afgiver ikke selvstændig garanti for de bestilte varer, og Køber opnår kun de garantier, som producenten udsteder over for Køber.
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret) - gælder alle varer solgt som fjernsalg til private - det gælder ikke varer solgt til virksomheder mm.
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os som privatkunde.
Hvis der på din ordre er oplyst et CVR-nummer, eller der fremgår en virksomheds navn og/eller adresse som faktureringsadresse, anses du for at være en erhvervskunde. Dette gælder uanset den valgte kundetype.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere
forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om
en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre.
Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb, ligesom eventuelt samkøbs rabat, mængderabat og lignende fratrækkes, da købet ikke længere lever op til betingelsen for at opnå rabatten, og du vil derfor ikke længere have krav på værdien af denne.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb, hvorefter du har 14 dage til at returnere varen.
Meddelelsen kan gives til sliplet@sliplet.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
For at gøre behandlingstiden kortere, kan du vælge at benytte vores fortrydelsesformular og sende med retur med varen. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse og her.
Du kan også bruge standardfortrydelsesformularen som du finder i bunden af disse betingelser.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Vælger du at fortryde ved at nægte modtagelse eller ikke at afhente pakken i pakkeshoppen bliver der fratrukket den reelle returforsendelse fra tilbagebetalingen.
Ønsker du at annullere en bestilling, der endnu ikke er afsendt, beder vi dig ringe til os hurtigst muligt.
Når bestillingen først er ekspederet, skal du selv betale for returforsendelsen.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har
meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med
tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Varer undtaget fortrydelsesretten
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg. Det være sig eks. støvsugerslanger og ledning i metermål.
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Du mister din fortrydelsesret, hvis;
- Du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Det gælder f.eks tandbørstehoveder, shaverskær og vandfiltre. Denne type varer kan ikke sælges som brugte.
- Du bryder plomberingen på lyd-eller billedoptagelser, computersoftware.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad
der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre
ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket
betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af
varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.
Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en
værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder
leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden
leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig
forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget
meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da
har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Sliplet ApS
Knud Bro Alle 7G
3660 Stenløse
Vi modtager ikke vare retur UFRANCO eller uden omdeling.
Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på
ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Ønsker du at fortryde købet af en ikke afhentet vare (GLS pakkeshop) eller har du nægtet modtagelse af samme grund. Refundere vi købsbeløbet, fratrukket de reelle returomkostningen, som afhænger af vægt og størrelse på forsendelsen.
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes
udfylder vores formular/standardfortrydelsesformular eller vedlægger følgende;
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.
Du kan købe billig returfragt - her
Husk at du selv har ansvaret for at varen er forsvarligt indpakket, også når du har købt en label hos os.
Skulle varen gå i stykker under forsendelse, dækker GLS, såfremt at den er forsvarligt emballeret.
Vi anbefaler at du altid sender varen retur som pakke og ikke med frimærker.
Vi anbefaler at du bruger GLS.
Ovenstående returregler/returret gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) - det gælder ikke varer solgt til virksomheder.
Returnering ved fejl fra vores side
En vare bedes ikke sendes retur, før kunden har kontrolleret med Sliplet, at der er sket en fejl.
Du skal selv betale portoen tilbage til os og retur igen, hvis der ikke er sket fejl.
Kontakt os derfor altid, hvis du mener at du har modtaget en forkert vare.
Vi modtager ikke vare retur UFRANCO eller på efterkrav.
Skal varen ombyttes/returneres ved fejl fra vores side, sender vi en GLS returlabel til dig på mail.
Forbehold for ændringer:
Sliplet ApS forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for denne website. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer.
Leveringstider mm.:
Hovedparten af alle indkomne ordrer ekspederes og sendes normalt fra dag til dag og herefter er leveringstiden 1-2 hverdage. Skulle det ske at vi ikke har varen på lager, så går der normalt ikke mere end 4-6 dage hverdage før vi kan afsende ordren og herefter er leveringstiden 1-2 hverdage.
Hvis den bestilte vare er midlertidigt udsolgt og der ikke kan leveres indenfor 4-6 dage, vil du blive informeret om nyt forventet leveringstidspunkt via e-mail.
Bestilte produkter sendes som udgangspunkt samlet.
De fleste forsendelser sker med GLS og med Track & Trace så du modtager derfor en mail fra GLS med pakkenummer, så du kan følge din forsendelse.
Vælger du levering til en pakkeshop, skal pakken afhentes indenfor 7 dage, da den ellers sendes retur til os.
Modtager du ikke en mail &/eller en SMS fra GLS, max. 2 dage efter du har modtaget en afsendelsesmail fra os, bedes du kontakte os. Husk også at kigge i mappen med uønsket post/SPAM.
GLS leverer pakker mandag til fredag fra 7.00 - 16.00 – i Danmark typisk den følgende hverdag. Denne leveringstid er dog ikke garanteret. Vi sender pakker med vejtransport, så bl.a. trafikpropper kan medføre forsinkelser.
Angiver du et sted pakken må sættes, hvis du ikke er hjemme, er dette på eget ansvar og erstatningsansvaret ophører når pakken er placeret på det aftalte sted.
Du er herefter selv ansvarlig, hvis pakken forsvinder eller bliver beskadiget, og du kan ikke kræve erstatning.
Hvis en levering til til erhvervs- eller privatadresse, returneres grundet fejl eller mangler i leveringsadressen grundet kundens forkerte oplysninger, eller manglende navneskilt på leveringsadressen, skal modtager selv betale for den/de ekstra forsendelsesomkostninger.
Vælger du GLS levering til en privat adresse og er du ikke hjemme når GLS kommer, vil pakken blive lagt til afhentning i en GLS pakkeshop.
Pakker over 20 kg bliver kun leveret i stueplan, medmindre der er elevator tilgængelig på adressen.
Har du valgt levering til GLS pakkeshop kan der opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer.
Har du brug for at komme i kontakt med GLS kan det ske på telefon 76 33 11 11.
Når du går til kassen kan du vælge levering med GLS eller afhentning på vores adresse.
Husk du kan altid se hvad netop din vare vil koste i forsendelse, ved at putte den i indkøbskurven. Fragten koster mellem 49,95 og 74,95.
Har du bestilt varer der pga. deres størrelse og/eller vægt ikke kan leveres med GLS, vil disse blive leveret med fragtmand og i gadeplan. Det er vigtigt at der er nogen på adressen til at tage imod, da forsendelsen ellers sendes retur til os. I sådanne tilfælde vil du blive opkrævet fragt for returneringen til os og for en genlevering. Dette vi ske til den reelle fragtpris og ikke vores faste forsendelsespris. Vi oplyser på de enkelte varer om de bliver leveret med fragtmand. Har du bestilt andre varer sammen med, kan du derfor godt opleve at disse leveres af GLS.
Leveringstiden til Færøerne er normalt 5-10 dage og der leveres direkte til modtager.
Vi levere til hele Danmark (undtagen Grønland). Varer der grundet deres størrelse og vægt skal leveres med fragtmand, kan kun leveres til adresser i Danmark.
Varer leveret med fragtmand, leveres udelukkende til adresser i gadeplan og til nærmeste kantsten. Fragtmanden har desværre ikke mulighed for at ringe inden levering og bærer heller ikke varen indenfor.
Varer bestilt til afhentning hos os.
Mulighed for afhentning betyder, at det er muligt, at afhente varen direkte på vores lager på Knud Bro Alle 7G, 3660 Stenløse.
Ønsker du denne service, skal du blot vinge feltet med ønske om afhentning af på siden hvor du vælger leveringsmetode. Du vil herefter, så snart ordren behandles, modtage en e-mail om hvornår varen er klar til afhentning.
Vi gør opmærksom på, at ordren faktureres og beløbet trækkes på din konto når din ordre er klarmeldt til afhentning.
Ordren vil kunne afhentes indenfor vores normale åbningstider.
Vores åbningstider, samt eventuelle ændringer i disse, kan ses her.
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os på sliplet.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Sliplet ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på sliplet.dk er Sliplet ApS.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til sliplet.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
På Sliplet.dk bruger vi Trustpilot.dk til indsamling af kundeanmeldelser. Til brug for dette bruges kundens navn og e-mail.
Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.
Som registreret hos Sliplet ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Sliplet ApS via e-mail sliplet@sliplet.dk
Firmaer & institutioner
Handelsbetingelserne er som ovenstående, dog med nedenstående undtagelser.
Der gælder 1 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato, med undtagelse af forbrugsvare såsom batterier, toner- og blækpatroner mv., hvor der kun ydes 6 måneders reklamationsret, med mindre andet er skriftligt aftalt.
Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 1 års reklamationsperiode.
Ved reklamationer står køber selv for udgifterne til returnering af varen til Sliplet ApS eller producentens værksted.
Bemærk også, at returformularen der sendes sammen med bestillingsbekræftelsen, udelukkende er til brug for privat kunder, idet de 14 dages returret ikke gælder for firmaer og institutioner (ingen returret).
Beskadigede varer meddeles senest 5 dage fra modtagelse, for at være gældende.
Har du bestilt varer der pga. deres størrelse og/eller vægt ikke kan leveres med GLS, vil disse blive leveret med fragtmand. Det er vigtigt at der er nogen på adressen til at tage imod, da forsendelsen ellers sendes retur til os. I sådanne tilfælde vil du blive opkrævet fragt for returneringen til os og for en genlevering. Dette vi ske til den reelle fragtpris og ikke vores faste forsendelsespris. Vi oplyser på de enkelte varer om de bliver leveret med fragtmand.
Leveres der på en EUR-palle skal chaufføren have en med retur, da denne ellers faktureres til modtager. Pt. 150,00 pr. 1/1 palle, 125,00 pr- 1/2 palle (2023 pris).
Vi sender faktura til faste kunder med kreditaftale. Benyttes denne betalingsmåde uden forudgående aftale, vil ordren blive afvist.
Betalingsbetingelser i henhold til skriftlig aftale.
Faktura sendes som PDF, til den mailadresse der er oplyst som kontoindehaver.
Betaling via EAN (offentlig): netto 30 dage.
Vi leverer kun til den/de adresser det oplyste EAN/CVR nummer tilhører.
Ved køb under 500,00 ex.moms tillægges der et ekspeditionsgebyr på 50,00 ex.moms.
Bestillinger på mails som er under 1000,00, tillægges et administrationsgebyr på 100,00 ex. moms.
Forkerte eller manglende oplysninger (f.eks. manglende bruger ID, indkøbsordrenummer ol.), der betyder en afvisning af fakturaen, medfører et gebyr på 100,00 ex. moms. såfremt det kræver ny indberetning af fakturaen.
Det er indkøbers/bestillers ansvar at alle relevante data er oplyst på bestilingen.
Sliplet ApS forbeholder sig ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er erlagt. Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet påhviler køberen. Der påløber renter fra forfaldsdatoen med 2% pr. påbegyndt måned. Rykkergebyr 100,00 pr. gang.
Sliplet ApS fraskriver sig ethvert ansvar for indirekte tab eller følgetab, herunder men ikke begrænset til driftstab, indtægtstab, mistede besparelser, tab eller beskadigelse af data, goodwill, forretningsmuligheder eller omdømme, med mindre det følger af dansk rets ufravigelige regler.
Hvis der på din ordre er oplyst et CVR-nummer, eller der fremgår en virksomheds navn af faktureringsadressen, anses du for at være en erhvervkunde, uanset den valgte kundetype.
Nyhedsbrev
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev/markedsføring emails, får du informationer, nyheder samt tilbud direkte i din indbakke 1-4 gange hver måned.
Du kan når som helst framelde dig via vores hjemmeside.
Fortrolighed/Persondatapolitik
Sikkerhed:
Du har altid mulighed for at få at vide, hvilke oplysninger vi opbevarer om dig. Du skal blot sende en mail til os og oplyse dit navn og din adresse. Du vil indenfor 10 dage modtage en mail om hvilke informationer vi opbevarer om dig. Ønsker du vi sletter disse oplysninger skal det fremgå tydeligt af din mail.
De data vi har på dig er:
Navn, Adresse, telefonnummer, e-mailadress samt den IP adresse der er brugt i forbindelse med bestillingen.
Vil du læse mere om vores persondatapolitik, kan du gøre det her.
Videregivelse af informationer:
Når du bestiller på Sliplet skal du aflevere oplysninger såsom navn, adresse, e-mailadresse samt telefonnummer. Disse oplysninger giver Sliplet ikke videre til tredjemand uden dit udtrykkelige samtykke.
I forbindelse med køb af varer på Sliplet kan det være nødvendigt at videregive oplysninger til tredjemand, eksempelvis GLS. Ved bestilling af varer på Sliplet giver du derfor tilladelse til, at Sliplet videregiver oplysninger til tredjemand, der er nødvendige til ordrens gennemførelse og levering.
Sliplet benytter sig af brugeranmeldelser på Trustpilot.
Cookies
På sliplet.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Webstatistik.
Vi bruger en webstatistik på sliplet.dk hvilket betyder, at et statisk-system opsamler information, som kan give et statisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Webstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere sliplet.dk.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte sliplet@sliplet.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Sliplet ApS
Knud Bro Alle 7G
3660 Stenløse
sliplet@sliplet.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
__________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Misbrug:
Misbrug af Sliplet ApS medfører politianmeldelse.
Sliplet ApS
Knud Bro Alle 7G
3660 Stenløse
Telefon: 32 11 12 24
Links:
PBS - Pengeinstitutternes Betalings Service
FDIH / Forbrugerrådet
Forbrugerstyrelsen
Forbrugerstyrelsen - med karakterbog over onlinebutikker
Forbrugerrådet
Forbrugerinformation
Opdateret d. 31-10-2024